Nový svět. Nový systém. Nové myšlení. Aneb? Objevila jsem své pravé já. A konečně se mám ráda...

Tento článek mě tak potěšil, že jsem jej sem musel nakopírovat... 
Tento blog má lidem ukázat přesně to o čem píše tato mladá paní či slečna... 
Děkuji za tento text níže...

Nový svět. Nový systém. Nové myšlení. Aneb? Objevila jsem své pravé já. A konečně se mám ráda ;-)

zdroj: http://belly-laugh.blog.cz/1002/novy-svet-novy-system-nove-mysleni-aneb-objevila-jsem-sve-prave-ja-a-konecne-se-mam-rada

8. února 2010 v 18:06 | Míšinne píše... |  Autorka 
 
Zajímavý nadpis? Nu což. Tak tedy k věci. Objevila jsem v sobě nové názory, nové myšlení. Prostě nový svět. Moje fantazie se rozvíjí.. Moje myšlenky jsou klidnější.. Cítím se vyrovnanější. Cítím se skvěle. Moje nálada se zlepšuje. Mám se ráda. Začala jsem na všechno koukat z jiného úhlu pohledu. A je to opravdu okouzlující. Mám teď na skoro vše pádné důvody a argumenty, proč to tak mám.. proč to tak chci. Ano. Myslím, že je tohle dobré vědět. Je dobré vědět proč to tak je. A že je to tak správné. Nyní dokážu bez problému vyjádřit svůj názor. O toto jsem se snažila od konce letních prázdnin. A zdá se mi, že změna už je právě dovršena. Dokázala jsem to. Zamyslet se nad sebou a změnit chování, které jsem na sobě neměla tak ráda. Jsem na sebe opravdu hrdá. A nestydím se za to. Možná se to ale někomu bude zdát jako nesmysl. Já mu svůj názor nenutím. To ani náhodou. Své názory zásadně nikomu necpu. A tak to i zůstane. Prostě jsem objevila své pravé já. Vím co chci, vím co nechci, vím co mám ráda, vím co nemám ráda, vím co bych měla dělat a také dělat neměla. Jsem opravdu naprosto spokojená s tím, kam jsem to teď dopracovala. Takhle chci zůstat napořád ;-) Dokážu se bez problémů rozhodnout a říct proč. Proč jsem se tak rozhodla. Je to opravdu úžasný pocit. Jsem moc ráda, že to tak je.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...