Spinování vody

Spinování vody: jednoduchá (a převratná) ozdravná technika
Miluju jednoduché návody na zlepšení čehokoli. (Viz orgonit a octování.) A můj nový objev na zlepšení zdraví či dokonce léčení se mi zdá také slibný. Nedávno mi totiž zničehonic padl zrak na youtube video s názvem Nová léčba rakoviny a více. To je téma, kterým se nezabývám, a nevím, proč a čím si mě přitáhlo, ale obsah videa se mi okamžitě zalíbil. Přesně můj vkus, velmi jednoduché a účinné. Tak se o to musím podělit i s vámi. Jestli se vám to nebude zdát, nevadí, za vyzkoušení nic nedáte.
Jistý David L. Kaas, Američan, byl před 3 lety těžce nemocný. Selhání ledvin (jednu mu vzali), mozkové aneurisma, těžká nadváha (180 kg), a mnohé další komplikace . Dnes je zdravý a má normální váhu. Říká, že během jeho nemoci mu sdělil Bůh/Stvořitel způsob, jak se má vyléčit, a že tuto metodu má šířit dál.
Nejprve stručně popíšu podstatu, což se fyzikům teoretikům samozřejmě bude jevit jako nedostačující, ale nevadí, hlavně že to funguje.

Tedy: lidské tělo obsahuje 70-80% z vody. Takže je důležité, jak se ta voda v těle chová. Molekula vody v lidském těle má kolem sebe elektron, jehož kruhová dráha je ve 180° polokruhu směrem na jih. Ale veškeré tekutiny, které konzumujeme, byly prohnány kovovým potrubím, což způsobilo, že elektrony jejich molekul se točí k severu. (Tato opačná rotace je vlastní třeba hmyzu a kočkám.) Pijeme-li tuto na molekulární úrovni nesprávně ovlivněnou vodu (a to pijeme všichni), znamená to, že "negujeme" svůj sedmiletý cyklus obnovy buněk, což způsobuje naše rychlé opotřebování a nemoci.

Začneme-li veškeré tekutiny, které pijete, "spinovat na jih", znamená to, že dáme svému tělesnému systému přesně to, co potřebuje, aby buněčná obnova probíhala správně. Za nějaký čas se zbavíme všech nemocí včetně nejtěžších, bude nám stačit méně jíst, méně spát, a budeme vypadat mnohem mladší.
David Kaas říká, že když začal spinovat své pití, zbavil se postupně a zanedlouho svých nemocí i své těžké nadváhy, bez diety a cvičení. Začaly mu opět růst vlasy a dostaly opět barvu.Je zdravý a aktivní, a stejně tak jeho přátelé, kteří dali na jeho radu. Napsal knihu Farmer Physics a natočil několik videí,(viz dole pod článkem), kde sděluje podstatu metody. Pokud se ho chcete na něco zeptat, můžete mu napsat do komentářů na youtube.

Jak "spinovat vodu k jihu"? Velmi jednoduchým gestem drženým po dobu 30 sekund. Vidíte ho výše na obrázku a a je vysvětleno na videu pod článkem. Je prý jedno, která ruka má jakou pozici.
Ochutnejte a budete překvapeni, jak je spinovaná voda dobrá a "hladce" se pije. Výborné výsledky prý má spinování vína - nemám vyzkoušeno. Můžete prý spinovat i potraviny - zejména s vysokým obsahem vody. Maminky, spinujte veškeré pití pro své děti!

Já už dva dny spinuju veškeré pití i polívku a výsledky se mi zdají pozoruhodné. Všechno pití se zdá velmi chutné a hladké, lepší trávení, daleko menší únava při práci, mimořádně dobrý spánek v noci ... A dává to mi smysl: dosud asi moje tělo muselo vynakládat dost námahy jenom na to, aby "obrátilo" veškerou vodu na molekulárně správně rotující ...
Pokud to bude nadále fungovat tak, jak se ukazuje a jak tvrdí David Kaas, pak je to opravdu revoluce v léčbě ...
Neptejte se mě na podrobnosti, vím jen to, co je ve videích. Jeho knihu Farmářská fyzika, kde jsou detaily, zatím neznám, ale možná si ji pořídím ...



4 komentáře:

  1. no neviem ci povodnym autorom tohto textu nie je OrgoNet, skuste si to preverit

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, možné to je, protože video na overstream je z orgonetu, ale o spinování něco vím a psal jsem článek o výzkumu vody, kde jsou dvě různá videa - http://myslenkyasny.blogspot.com/2011/05/navrat-ke-svobode-cloveka.html
    Jinak jestli je autor ten či onen je už tak nějak jedno - informace jsou pro všechny lidi a o tom jsem už taky napsal své. Některé články mi taky kopírují jinam a nemám jim to za zlé, dokonce to schvaluji a podporuji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak asi máte pravdu - našel jsem tento článek a ten odkazuje na orgonet - http://www.moje-pravdy.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=451%3Aspinovani-vody&catid=35%3Azajimave-lanky&Itemid=62

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...